היום של אחרי החגים

היום זה אחרי החגים. זהו, עבר חודש שכולו חגים, חופשים, ערב חג, חג, חופש. הרבה ארוחות משפחתיות, הרבה עיתוני חג והרבה לישון. לא עשיתי שום דבר ממה שתיכננתי לעשות בחגים, בימי החופש. חשבתי שיהיה לי זמן להרחבות בעבודה, להקדיש זמן לכל מיני אנשים שכבר מזמן לא הקדשתי להם זמן, בכלל, לחשוב קצת, לתכנן.

שום דבר. ישנתי. קראתי עיתונים, תיכננתי מה לעשות.

היום של אחרי החגים זה קצת כמו יום אחרי ראש השנה, או יום אחרי יום ההולדת, או בעצם, יום אחרי יום כיפור. היה יום של חשבון נפש, תקתקנו במחשבון, רשמנו רשימות. כשאני עושה חשבון נפש, אני גם מכין בצד רשימות TODO כאלו שאני רוצה להספיק עד יום חשבון הנפש הבא בעוד שנה, שנתיים עשור… אני מתייחס בסלחנות למה שלא עשיתי אתמול או בימים האחרונים, אבל מחליט לקחת את עצמי בידיים.

היום זה היום של אחרי החגים והיום צריך להתחיל לעבוד ואיזה כיף זה שהיום זה יום שישי, יום חופש. הילדים עוד לא לומדים בבית ספר, אצלם זה איסרו חג, ואצלי זה עוד יום חופש, עוד שבת

אבל בעצם אני חושב שאנסה להתחיל את אחרי החגים כבר היום, לא אמשוך את זה עד ליום ראשון

כתיבת תגובה

It sounds like SK2 has recently been updated on this blog. But not fully configured. You MUST visit Spam Karma's admin page at least once before letting it filter your comments (chaos may ensue otherwise).

This is a blog At.CorKy.Net